Vaša enciklopedija seksa!

Kafa

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

pekarkaVerujem da je svako od nas imao onaj osećaj da jednostavno nije bio siguran da li sanja ili se to stvarno događa…
Ja ću pokušati da vam to opišem…

Bio je običan februarski dan… ništa nije obećavao.. jedan od onih dana kad čovek ujutru pomisli da ga je bolje prespavati. Nebo je bilo sivo,sumorno,kiša je sipela i bilo je baš hladno. Ustao sam kao i obično,u isto vreme i dok sam ispijao kafu i razgledao FB, zazvonio mi je telefon. Pogledah displej I izenadih se! Otkud ona da me zove sad ovako rano? .. pomislih u sebi .Javih se.. –Dobro jutro – reče ona. -Dobro jutro- odgovorih.-Hoćeš li danas do mene na kafu sama sam ? -Ne znam , nisam planirao, u stvari nisam ništa planirao…..Prekinu me ona na pola reči -Ajde nemoj da vrdaš, posle ćeš kukati kako te nikad ne zovem…- U redu,dolazim ,nazvaću te kad budem bio blizu…
Konačno stigoh. Nekako nađoh njen stan, istina zvao sam je dva puta, malo lutao ali sam ga ipak našao. Stojim pred njenim vratima, imao sam osećaj da mi se stomak prevrće. Pozvonih… Otvorila mi je vrata, na trenutak zanemeh, trajalo je to nekoliko sekundi i ako se meni činilo kao da je vreme stalo.. Pred mojim očima se ukazala slika bosonoge žene u belom šorcu koji je više otkrivao nego skrivao… Kroz crnu atlet majcu sa tragovima brašna na njoj ocrtavale su se okrugle lepe grudi… Duga crvena kosa koju je imala bila je nemarno vezana u konjski rep.
Pozdravila me je. Nekako uspeh da progovorim – Ćao..- dok sam imao utisak da mi srce kuca u stomaku… Nagnula se ka meni s namerom da me poljubi, držeći ruke umazane testom dalje od tela. Nekako sam se trgnuo.. Poljubismo se prijateljski u obraz. -Izvoli, uđi- rekla je pomerajući se u stranu..-Hvala- rekoh- dodajući -Kupio bih ti cveće, nije mi bilo uz put, a i nisam imao vremena da odem do cvećare.- Samo se nasmejala na to i zatvorila vrata rukama umazanim od testa… Našao sam se u manjem predsoblju, pravo se nalazilo kupatilo, a sa leve i desne strane vrata od soba. -Izvoli levo u sobu, desno je spavaća, tamo ne idemo- rekla je kroz smeh.
Ušao sam u prostranu dnevnu sobu u kojoj su preovladavale braon i krem boja… Preleteh pogledom po sobi. Levo se nalazila ugaona garnitura sa stočićem i foteljom u krem boji, ispred kojih je bio upaljen tv na kojem se odigravala neka serija… Desno je bila kuhinja u nekoj sličnoj krem boji, sa trepezarijskim stolom ispred na kojem se nalazilo testo i brašno… -Ti sedi gde hoćeš, sad ću ja, počela sam da pravim picu..-reče ona hodajući ka sudoperi sa namerom da opere ruke… Sedajući na fotelju, bacih jaknu nemarno na trosed i tad shvatih da imam pogled na nju i kuhinju.-Hvala-rekoh, i dodajući u nastavku -Umalo da zaboravim, kupih ti čokoladu- i ustao da izvadim milku od 300gr iz jakne koju sam skinuo i onako nemarno bacio na trosed. -Bilo mi je glupo da dođem baš praznih ruku.- izgovorih to, smeštajući se ponovo u fotelju. -Ma nisi trebao, ali čokoladu nikad ne odbijam- rekla je -Šta ćeš popiti pored kafe, imam vino, pivo, sok ? -Vino ću, i kafu molim te bez mleka -odgovorih joj.
Nasula je dve čase vina i donela na stočić. Vraćajući se ka kuhinji, posmatrao sam kako joj bosa stopala upadaju u mekani tepih… Pogled mi je polako išao ka gore, preko divno izvajanih i preplanulih listova i butina, čija je preplanulost očigledno posledica solarijuma.. Pogled mi se na trenutak zadržao na lepo izvajanoj guzi, čiji se jasni obrisi nazirali kroz beli šorc, otkrivajući da su ispod njega tanga gaćice. Trgnuh pogled odjednom i pogledah ka tv-u. Ali ubrzo ga vratih, jer se ona vraćala noseći dve šolje na poslužavniku, iz kojih se pušila para i dopirao miris tek skuvane kafe… Posmatrao sam je pažljivo, milujući je pogledom preko lica, grudi, koje se nisu lepo videle od tacne s kafom, preko stomaka prelepo zategnutog, bez grama sala na njemu, malih kukova i medjunožja iz kojeg kao da je tiltovalo ” Zabranjena zona”.. Istovremeno sam osećao nekakvu čežnju pomešanu sa uzbuđenjem… Nešto je progovorila i ja shvatih da blenem… Pitala me je nešto, a je nisam ni slušao.. Zacrveneh se malo. Primetih da sam uhvaćen kako blenem u nju. -Ma, nešto sam se zamislio -odgovorih joj, dok se ona nagnula iznad stoćića spuštajući tacnu s kafom istovremeno otkrivajući pogled na divno izvajane grudi… Uzdrhtah. Osetih kako mi se krv u žilama uzburkava. -Izvoli- reče ona, pružjući mi šolju s kafom.-Hvala- odgovorih joj,pogledavši je u lice i jedva odvojih pogled sa tih divnih grudi… Sela je nedaleko od mene,uzela je čašu s vinom dok je prekrstila noge…Nazdravili smo… Prijalo mi je hladno vino, osetih kako me smiruje njegova hladnoća i slatkast ukus… Pričali smo oko pola sata, uglavnom ozbiljne stvari, o životu i stvarima oko nas, dok sam ja s mukom pokušavao da je gledam u smaragdno zelene oči jer mi je pogled neprestano klizio ka njenom dekolteu i prekrštenim nogama.
-E, izvini molim te, moram da završim testo uskisnuće mi, bolje da nisam počinjala -reče odjednom, ustala je i odšetala isto onako graciozno ka kuhinji, dok sam je ja pratio pogledom govoreći joj kroz osmeh dvosmisleno -Ma nema veze, svršavaj ti to što si započela -Nasmejala se vragolasto…

Bila je okrenuta ka meni, pričali smo uz put dok je mesila to testo, možda nekih petnaestak minuta, kada sam osetio odjednom neizdrživu žeđ. Uzalud sam pio vino nije pomagalo… Zamolih je za čašu vode.¬ -Izvini molim te, eno ti čaše gore u visećem delu, uzmi jednu i posluži se sam, da ja sad ne perem ruke- odgovori mi ona. – OK, važi pekarko.-rekoh kroz osmeh, i ustadoh, na šta se ona nasmejala opet onako vragolsto kao malo pre i dodala na to – Da ,Jagodinka- Nasmejah se i dok sam se kretao ka kuhinji, setio sam se scene filma ” Varljivo leto 68″,uz put sam mojom guzom očešao njenu čvrstu guzu ,koja se neprestano pomerala dok je ona prevrtala ono testo…Uzeh čašu od gore natočih vodu i počeh piti, kad me ona odjednom, ne baš tako nežno gurnula guzom… Prosuh vodu po sebi. Prasnula je u smeh. Povika -Đavole- i lupih je mahinalno šakom po guzici, dok sam istovremeno odlagao čašu. Ona je opet, vragolasto i kroz smeh pokušala da me gurne guzicom, na šta sam se ja izmakao i rukama je obuhvatio oko stomaka i počeo golicati. Najednom sam osetio njen vreli i utegnuti stomak pod mojim šakama, obuze me isto ono osećanje koje ranije osetih, samo sad ga nisam uspeo savladati. Preraslo je u strast. Odjednom sam prestao s golicanjem. Poljubih je u vrat, pa u bradu i obraze. Očekivao sam da burno reaguje, ali nije, prepustila se na moje iznenađenje. Počeh joj, onako od nazad ljubiti usne, koje su imale ukus vina, istovremeno je dodirujući po stomaku jednom rukom, dok sam drugom zašao ka onim divnim grudima. Osetih kako mi je šaku ispunila čvrsta i okrugla dojka, s koje sam ubrzo prešao na drugu, istovremeno nastavljajući je strasno ljubiti dok sam ruku sa stomaka, spustio niže i zavukao pod šorc. Uzdrhtala je kada sam joj dodirnuo vrelo i već vlažno medjunožje. Da, želela je i ona to. Najednom mi laknu. Oslobodih se sputanosti koja me je pratila do sad. Nastavih još strasnije da je ljubim, gurajući joj jezik sve dublje i dublje i istovremeno nastavljajući da je mazim po grudima jednom rukom, dok sam drugom rukom uveliko nadraživao njen klitoris, povremeno gurajući prst unutar u njenu već uveliko vlažnu “pećinu”. Naterivao sam joj uzdahe i jecaje koji su postepeno prerasli u učestalo stenjanje, jer samo joj usne zapušavao svojim, neprestano prodirući jezikom ka njenom grlu. U sebi sam osećao bujicu strasti i pomešanih osećanja, istovremeno se boreći sa nestrpljenjem, koje me obuzimalo sve vreme, da je što pre imam. Tako sam želeo da je što pre uzmem i uđem u nju. Na jedvite jade se suzdržah.Počela je pomerati kukove u ritmu kako sam joj ja nadraživao klitoris, istovremno je sve glasnije stenjala. Osetih pod ruku vrelinu. Svršila je obilno i eksplozivno tresući se celim telom, sa dva moja prsta u vagini dok sam joj palcem istovremeno nadraživao klitoris. U gaćama mi je pulsurao već odavno nebrekli ud, osećao blagu hladnoću na donjem stomaku, shvatih da je to od predejakulata i od silnog uzbuđenja koje sam doživljavao trenutno.
Najednom je prekinula sve, skocila bukvano mi se otela iz ruku. Nisam uspeo ni da se zapitam išta, kad je ona brzinom svetlosti zbacila sve sa sebe, ostajući potpuno naga. Otkrivajući mi dve okrugle dojke sa malim bradavicama koje su prkosno gledale ka meni i onaj divan i ravan stomak koji sam mazio do malo pre, ispod kojeg se videla depilirana i sad već uveliko mokra vagina. U ruci je držala pakovanje kondoma, koje ni sam ne znam odakle joj. Klekla je, užurbano mi je otkopčala kaiš na farmerkama i brzo svukla pantalone zajedno sa gaćama na dole. Pred njenim očima je iskočio moj kurac ,debeo i tvrd u punoj veličini. Ote joj se -Oh…- i brzo ga je strpala u usta isisavajuci preostali predejakulat iz njega. Kako je naglo počela tako je naglo i prekinula, istovremeno i užubano otvarajući kondome. Brzo mi je jedan navukla na kurac. – Želim tu lepu kitu u sebi odmah,od nazad me uzmi- izgovorila je to i istovremeno mi okrenula leđa, otkrivajući mi prelepu čvrstu i utegnutu guzu. Prišao sam joj polako, dozvoljavajući da nam se tela spoje i da ona oseti moj vreo i tvrd kurac između svojih guzova. Levom rukom sam je uhvatio za levu dojku, dok sam desnu spustio između njenuh nogu i počeo joj nadraživati klitoris. Ona se polako spuštala ka brašnjavom stolu. Istovremeno ritmično mrdala guzom u ritmu i postepeno pritiskala moj vreo kurac između njenih guzova. Sve više i više se spuštala ka ploči stola, dok više nisam mogao da joj mazim dojku. Kad je već bila grudima naslonjena na brašnjav sto, guza joj je bila u mojoj visini, dok je moj kurac donjim delom i dalje dodirivao između njenih guzova vireći sad već iznad. Ušao sam u nju naglo i do kraja i dalje mazeci joj klitoris. Vrisnula je. Osetio sam sad svu vrelinu unutar nje. Počeo sam polako i ritmično da joj ga nabijam, izvlačeći ga skoro do kraja i nabijajići ga nazad u tu divnu toplu rupu. Vriskala je i jacala, moleći me da ubrzam. Nisam je slušao, nastavio sam ritmično joj nabijam, istovemeno sam joj jednom rukom mazio klitoris, a drugom je mazio zategnute guzove. Odjednom je spustila ruke ispod sebe, uhvatila me obema za moju ruku te je gurala jače i jače istovemeno se oslanjajući licem o brašnjav sto. Vriskala i tresla se od strasti i nekako uspela da izgura moju ruku koja je bila ispod nje. -Jebi me sad jako i brzo, napuni mi je- vriskala je. Uhvatio sam je obema rukama za kukove i počeo jako da joj ga nabijam, navlačeči je ka sebi. Izvlačio sam ga skoro skroz i naglo vraćao u nju, do kraja. Sto je škripao i mislio sam da će popustiti. Osećao sam da sam pri kraju. Ona je sad sve glasnija bila.-Svršavammm- uskliknula je, tresući se kao da je struja drma. Svršili smo istovremeno. Glasno sam uzdahnuo, i osetio sam na svom kurcu koji se praznio i punio onaj kondom, kako ga preplavljuje toplota. Kada smo se odvojili, bili smo znojavi. Ona je bila umazana od brašna i testa: po licu, grudima i stomaku. Na stolu se videlo prazno mesto u brašnu gde je bila oslonjena. Meni se niz čelo slivale kapljice znoja, majica pod duksom mi je bila mokra. Pogledah na pun kondom, koji je sad već visio sa polusplasnulog kurca koji je pulsirao u ritmu kako se spuštao. Svukoh kondom s njega i nemarno ga bacih na pod kuhinje. Pogledala me i nasmejala se.-Hajdemo pod tuš, sva sam ulepljena od brašna-reče ona hvatajući me za ruku jedva mi dozvoljavajući da svučem pantalone do kraja, dok je drugom uz put pokupila kondome sa stola.

Ušli smo u kupatilo.Ona je pravo s vrata uletela pod tuš, dok sam ja skidao ostatak odeće sa sebe i bacao ih na pod kupatila. Pridružio sam joj se pod vreli mlaz vode. Njoj se uveliko slivala voda u slapovima preko savršenih oblina. Prijala mi je toplota vode. Osećao sam kako se opuštam. Ona je uzela gel I nasapunjavala telo, pomogao sam joj u tome utrljavajući gel po njenim leđima. Pod prstima sam osećao glatku i od vode i sapunice, klizavu nežnu kožu leđa. Posmatrao sam kako joj se voda sliva niz leđa preko oblina guze. Osećao sam opet kako mi krv navire. Utrljavajući joj gel, ruke su mi sklizle s leđa prema njenim mokrim grudima. Osaćao sam te lepe okrugle grudi kako mi klize pod rukama dok se niz njih slivala voda iz tuša. Tela su nam bila spojena. Mokra i klizava. Počeo sam je ljubiti po vratu. Okrenula se ka meni dajući mi svoje usne. Ljubili smo se dugo i rukama šarali preko naših tela niz koja se slivala voda. Moj sad već nabrekao i tvrd ud nežno je klizio po njenom venerinom bregu pomalo joj dodirivajući gornjim delom stomak. -Želim ga opet u sebi, sad pod tušem!- reče ona glasnim drhtavim glasom, okrenuvši mi leđa i sagnuvši se izbacila je guzu hvatajući se za držać peškira, blago šireći guzove niz koje se sad videlo kako se voda sliva između njih. Brzo sam dohvatio kondome, zubima pokidao pakovanje i munjevito navukao na njega. Ušao sam u nju silovito, bez upozorenja, držeći je za mokre kukove. Ona vrisnu poprilično glasno nabijajući se još jače. Nastavio sam je nabijati jako, dok se kroz njene uzdahe, probijao zvuk udara mog donjeg stomaka o njenu mokru guzu. –Aaaaaa…- vrisnula je ona, snažno stežući onaj držač. Pomislih da će ga odvaliti od siline. Svršili smo opet skoro istovremeno dok je voda s nas spirala znoj. Ona se uspravila i okrenula ka meni, imala je zadovoljan smešak na licu. Ja svukoh onaj pun kondom s opuštajućeg uda. -Dobro što nije spao- pomislih u sebi odlagajući ga.
Kada smo završili naše dugo tuširanje, obukli smo se i otišli u dnevnu sobu. Skuvala je još jednu kafu i nasula nam vino. Pričali smo još neko vreme ne spominjući nedavni događaj šaleći se uz put kao da ništa nije bilo. Morao sam krenuti. Obukao se i krenuo ka vratima, poljubih je u odlasku.
Kada sam izašao napolje, udahnuo sam snažno svež vazduh, sunce se s mukom promaljalo kroz oblake. Čuh neku muziku tad. Poznata melodija. Del Shannon-Ranaway.

Otvorio sam oči i uspravio se. Još sam bio pod utiskom i sav zbunjen. Sa telefona je dopirala muzika alarma za buđenje. Bio sam sav oznojen. Kurac mi je bio dignut, a gaće mokre. Shvatih tad da sam sve ovo sanjao.Kakav san……