Vaša enciklopedija seksa!

Moj prvi sex

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

999_1000Bio je oktobar, burazer otisao u vojsku u septembru, keva otisla na nedelju dana kod sestre na selo malo da se odmori a ja posto sam imao obaveze u skoli sam ostao kuci i to SAM. Ej ljudi ja 18 god. Prazna gajba na nedelju dana jos mi keva ostavila neku kintu da mi se nadje pa sta mi treba vise! Cim je keve otisla na stanicu poceo sam da okrecem telefon, zvao drugare da ulete sa nekom kintom i naravno ZURKA CELE NEDELJE! U roku od sat vremena kuca mi je vec bila puna ortaka, alkohola i trave. Poceli smo da organizujemo ribe, nas deset, pa smo racunali da nakupimo bar 15 riba da mozemo da biramo, a ne da se svadjamo koce koju.

Ja naravno nisam ucestvovao u organizaciji jer me je mrzelo da se cimam, a i kod nas u kraju je pravilo ko zavrsi praznu gajbu ne treba nista vise da radi samo da uziva! Posto smo vecinom isli po masinskim skolama jedva smo skupili devet riba, jebiga neko ce morati da se susi i naravno to ce biti mali Misa, pa sta da radimo kad je mali! I zurka je pocela! Kao sto sam rekao brdo alkohola, brdo trave, slatke devojcice, a ja domacin sto znaci ja prvi NAPADAM. Posle par dzokovca i tri piva bio sam bas u fazono da startujem ribe. Poceo sam da pricam sa jednom devojkom koju sam tek danas prvi put video. Zvala se Bojana i bila je drugarica od ortakove bivse ribe. Bila je godinu dana starija od mene, prelepe braon oci, sjajni sisici otprilike dobra trojka. Uske farmerke naglasavale su njenu prlepu guzu, a usne pa ljudi do danas nisam video jebozovnija usta i jos ih je namazala sjajem pa su se presijavala u polu mraku.
Dok smo pricali nesto sasvim bezveze, ustvari ona je nesto pricala a ja sam samo gledao u njene prelepe usne, drugar me je iskusno kao slucajno gurnuo na nju. Dodirnula me je svojim cvrstim grudima po ruci i stomaku i pgledi su nam se sreli, odma sam znao sta treba da uradim, spustio sam ruku na njen obraz priblizio svoje usne njenima i poceli smo da se ljubimo. Verujte lepsi poljubac nisam doziveo(videlo se da je mala iskusna). Posle otprilike 15–20 min. Zvalavljenja poveo sam je u kevinu sobu kao da malo pricamo posto je ovde guzva a i muzika je preglasna pa moramo da se deremo.

Usli smo u sobu, ja vec tolko napaljen da sam mislio da ce mi puci farmerke. Seli smo na krevet i odmah smo poceli divljacki da se ljubimo. Kroz glavu mi je odzvanjalo TO NIKOLA JEBACES VECERAS! Stavio sam joj ruku na grudi i poceo lagano da ih milujem, nije se protivila vec je ispustila lagano skoro necujno mmmmmmm. Poceo sam da joj skidam majcu i tome se prepustila podigla je ruke i majca se nasla na krevetu, imala je beli brus koji sam odmah otkopcao kao iskusni jebac.
Pred mojim ocima bile su dve prelepe bele sisice sa malo vecim bradavicama koje sam odmah primio u usta i poceo halapljivo da ih sisam. Ona je pocela ubrzano da dise i lagano da stenje. Nisam vise mogao da izdrzim uzeo sam joj ruku i stavio na moj kurac, odmah je pocela da mi odkopcava farmerke i za trenutak mi je svukla farmerke zajedno sa boksericama.

Kita mi je udarila u stomak, pokazao se u svoj svojoj velicini(tad 17 cm). Za trenutak je zastala ne bi li ga dobro pogledala zatim vesto uzela u ruku i lagano ga prodrkala, ne znam kako odmah nisam svrsio verovatno zbog trave i piva, stresao sam se i gurnuo joj glavu prema dole nije se ni malo premisljala vec ga je uzela u svoja prelepa vlazna usta i lagano ga pocela pusiti i lizati od korena do vrha(kao sto sam rekao mala je bila i vise nego iskusna). Poceo sam da se uvijam od zadovoljstva bio sam blizu vrhunca. Glasno sam rekao AAA SVRSICU, nije se obazirala vec je nastavila u istom ritmu da mi pusi.

Poceo sam kao lud da se tresem i da svrsavam po njenim prlepim ustima dok ga je ona iskusno drkala. Kada je videla da sam se ispraznio opet ga je uzela u usta i lagano pusila sve vreme davajuci mu glans jezikom osecaj je bio neverovatan posle par minuta ponovo je poceo da se dize. Kada je bio u punoj snazi prekinuo sam je pridigao i dao joj svoju majcu da obrise spermu sa lica. Dok se ona obrisala skinuo sam se skroz prisao joj i polegao je na ledja lagano je ljubeci. Otkopcao sam joj farmerke i krenuo da ih svlacim. NIJE IMALA GACE. Pred mojim ocima sevnula je prelepa mala pickica koja je vec bila totalno natopljena sokovima koji su se nahvatali na ureedno obrijanim dlakama. Nisam mogao da izdrzim sagao sam se i poceo da joj ljubim stomak lagano se spustajuci prema NJOJ sto je ona ispratila uvijanjem tela i laganim mmmmmm.

Rasirio sam joj noge i nezno je poljubio tacno u klitoris koji je nabubren strcao, ispustila je tako nenormalno lep uzdah propracen uvijanjem tela da sam poceo tako brzo da palacam jezikom da je ona pocela skoro da vristi. U isto vreme sam joj stavio dva prsta u vrelu picu sto je takodje bilo propraceno glasnim aaaaahhhhhh. Toliko mi je bilo lepo dok sam je zadovoljavao da je na kraju ona mene morala da prekine recima HOCU DA ME JEBES ODMAHHHH. Pridigao sam se i moj prenabrekli kurac naslonio na njenu mokru pickicu, ali nisam mogao odmah da potrefim ulaz nasta se ona malo pridigla spustila ruku do moje kite i lagano se navukla na njega.

Osecaj je bio neverovatan nista slicno nisam mogao ni da zamislim. Poceo sam lagano da ulazim i izlazim iz nje sve vreme neskidajuci glupavi osmeh sa lica. Pocela je tako umilno da stenje da sam mislio da cu svrsiti samo od tog prelepog zvuka, ubrzao sam i poceo veoma snazno da je jebem nasta je ona pocela veoma glasno da stenje, krevet je tolko skripao da sam mislio da ce se raspasti. Posle desetak minuta osetio sam da cu da svrsim brzo sam ga izvadio i poceo da svrsavam po njenom prelepom stomaku. Legao sam pored nje sav izmoren ona se obrisala opet mojom majcom i zadovoljno legla pored mene i zapalila cigaru. To vece je ona ostala kod mene do ujutu i jebali smo se jos dva puta.