Vaša enciklopedija seksa!

Nevaljala sestra iz doma zdravlja

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

nursicDobar dan, imam 25 godina, dolazim iz Bg-a i dozivljaj koji cu vam ispricati desio se pre nekih 7 godina, kada sam jos isao u srednju skolu. Uvek su me privlacile starije gospodje, tete, necije mame, uglavnom starije, dobro ocuvane matorke pune iskustva…

Zivim u jednom malom naselju u Beogradu, i u Domu Zdravlja u nasem naselju radila je jedna sestra koja je bila predmet mnogih mojih drkanja i bezobraznih misli. Kada sam vec malo porastao (i fizicki i psihicki, a naravno i medju nogama), moja zelja za njom sve se vise pojačala. Te zime zakacio sam neki bronhitis, uglavnom morao sam da idem svaki dan kod lekara, da primam injekcije i tako to. Jedne veceri, malo pre sedam sati otisao sam da primim injekciju. Totalno bolestan nisam ni pomislio na moju sexy sestru, ali kada sam usao i video je opet mi se sve vratilo i pritisak mi je udario u glavu. Ona je vec bila presvucena, s obzirom da se dom zdravlja zatvarao i ja sam bio poslednji pacijent.
Ona je inace bila zena u godinama, tad je imala nekih 45 godina ali je izgledala prenadrkano i jebozovno. Imala je tamnu crvenu farbanu kosu, ravnu kurvinski ispeglanu sa siskicama, oci iz kojih je izbijao kurac, prelepa punija usta, vece sise koje su joj zbog godina malo visile, ali nista strasno, i malo jacu guzu, koja joj je vrhunski stajala i kojom je mesala u svakoj prilici. Znao sam od ranije da je bila razvedena par godina, i samo sam mogao da zamislim kako se jebe sa strane i drkao o tome. Na sebi je imala neke maslinasto zelene pantalone skroz uske i pripijene uz guzu i neku belu majcicu sa izrezanim linijama po ledjima, tako da su joj ledja bila cik cak gola.
-Dobro vece sestro- javio sam joj se i usao.
-Cao srce, jel injekcija a? -upitala me i pogledala onako sazaljivo, jer sam verovatno izgledao mrtav bolestan, onako bled i znojav.
-Da, hvala bogu zadnja injekcija -rekao sam joj i seo na krevet.
-U redu, nista, znas sve kako sta, naguzi se i skini malo gacice da mogu da te bocnem, a ja cu sve da spremim, rekla mi je i vec se okrenula da priprema spric. Ja sam je gledao, gledao u njenu guzu, cekao da se sagne da uzme malo vatice koja im je stajala na donjoj polici, i cekao da mi se skroz natrti. Kurac mi je vec bio dignut, ali s obzirom da sam nosio debelu trenerku mogao sam to da sakrijem. Kada se naguzila imao sam osecaj da cu svrsiti, tangice su joj ispale, crne bojice i sa pertlicom. Resio sam da se okrenem i spremim za injekciju jer je kurac vec poceo da pulsira. Brzo mi je dala injekciju.
-Hvala sestro najbolji ste -rekao sam joj i pogledao je.
-Znam duso to mi svi kazu -nasmejala se i krenula da otkljuca vrata.

Izasao sam i dok sam oblacio jaknu ona je vec izlazila. Prosla je pored mene javila mi se a ja sam osetio miris njenog parfema i dobacio joj: jel treba da vas ispratim do stanice, vec je noc, na sta mi je odgovorila neka hvala, velika sam ja devojka, a i ceka me neko blizu, hvala ti. Gledao sam za njom, kako je mesala guzom u velikim stiklama, u njena ledja, imala je inace tamnoputu kozu, lepog pigmenta i bila je rodjena za kurac. Pomislio sam kako je ceka neki jebac kome ce sisati karu za manje od pola sata. Kada sam izasao iz Doma Zdravlja video sam je kako ulazi u neka kola, i jos se vise napalio. Izdrkao sam ga kao nikad do sad i resio da moram da probam kod nje pa sta bude. Proslo je vec mesec dana i vec je malo bilo toplije, a ja sam bio zdrav. Saznao sam u kojoj je smeni opet i dosao kad je bila jedina dezurna sestra da se ne bi desilo nesto nepredvidjeno. Na desnoj preponi sam napravio malu ranicu trljajuci peskir jako o nju i otisao kod lekara. Doktorka kad je videla dijagnostikovala je alergiju i poslala me na ciscenje i previjanje, posto je rana izgledala cudno zbog jakog trljanja. Usao sam u ambulantu i sestra je usla i zakljucala vrata. Nosila je neke crne helanke majcicu top i mantil. Kurac je vec poceo da mi se dize, a ona me je upitala u cemu je problem. Rekao sam joj da imam ranu za ciscenje na gornjoj desnoj preponi. Rekla mi je da skinem donji deo i ostanem samo u gacicama i da sednem. Stavila je rukavice i krenula ka meni sa hidrogenom.
-Ok da vidimo mi to-, rekla je i krenula desnom rukom da mi podize bokserice na desnoj nozi do prepone. Kurac mi je bio polu tvrd ali je ona bila skroz profi i nije ni gledala u tom pravcu ili se pravila da ne primecuje.
-Mozda je bolje da ja spustim sa gornje strane da se ne mucite – rekao sam joj i ustao da spustim bokserice. Ona se povukla malo unazad i sagla se da vidi. Gledao sam joj onako u stojecem polozaju u sise koje su visile i polako spustao bokserice. Malo sam krenuo u levu stranu i otkrio gornji deo kurca. U stvari sam hteo levom rukom da ga prislonim uz levu nogu jer je vec poceo da pulsira. Gledala je malo u ranu i dalje negledaju ci u drugu stranu i otkrvieno meso.
-Srce jel si se skoro brijao dole? -upital me je skroz strucno i pogledala me bas u trenutki dokj sam joj gledao u sisurine. Pogledao sam je sasvim opusteno i odgovorio joj da sam se juce brijao i da je moguce da je to od toga jer od juce imam to crvenilo.
-Nista strasno srce sad cu ja to da ocistim i da sredim. Reci mi jel imas mozda jos negde to crvenilo. Bilo je sad ili nikad. Pogledao sam je i rekao joj; Imam u donjem delu jaja. Mislio sam da ce odreagovati ali je mrtva ladna rekla ok, hajde da vidimo mozda je stvarno neka alergija a to ne bi bilo dobro. Kurva je verovatno hiljadu puta cula da joj neko kaze jaja, i nije joj bilo cudno. Prava teta bez predrasuda. Kad sam dobio odobrenje da mogu da skiem gace, hitro sam ih svukao dole a ona je odmah desnom rukom uhvatila koren kurca i digla ga a levom pocela da cacka po jajima i trazi crvenilo. Tek tada je kurac poceo da divlja i da se kruti u njenoj ruci, ali ona je i dalje bila hladna.
-Ne vidim nista – odgovorila mi je a ja sam joj rekao da sam ja video crvenilo i da trazi dalje. Ona je sve vise krenula da mi pomera kurac desnom rukom i vec sam video da se napalila. Cucnula je uz izgovor da ne vidi mozda zbog svetla i sada je bila u pozi za pusenje preda mnom sa mojim kurcem u ruci.
-Sestro -uzviknuo sam joj.
-Reci srce -odgovorila mi je polu jebackim promuklim glasom.
-Jel zakljucano?
-Jeste.
-A jel vam se svidja moj tvrdi mladi kurac?
-He he srce nemoj da persiras zeni sa tvojim kurcem u ruci.

Kako je to odgorvorila uvatio sam nabrekao kurac u ruku i sjurio joj u usta. Pocela je da ga pusi maestralno a ja sam joj nabijao glavu sve vise na kurac. Videlo se da je ovo vec radila i da joj je bilo opusteno. Zena koja koristi momenat. Skinuo sam mantil i video kako se naguzila u cucecem polozaju dok su joj sise skakale u ludom ritmu njene glave. Neko je zakucao, a ona ga je samo izvadila podviknula zauzeto i nastavila je da ga pusi.
-Ah kako je tvrd i debeo i lep, ahah hocu da mi napunis usta sreco moja.
Uhvatio sam je za glavu i poceo da joj tako silovito nabijam na kurac da sam mislio da cu je udaviti. Pogledala me je suznih ociju sa vec razmazanom sminkom i to je bilo to. Poceo sam da joj silovito punim usta. Toliko sam joj isvrsavao da je pocelo da joj ispada iz usta ali kurac nisam vadio dok se skroz nije spustio.Izvadio sam ga obrisao o njen mantil, zapisao joj broj i rekao da se javi.

Otad smo se vidjali jos par puta, posle se ona preudala, ali tvrdim da se i dalje kara kao luda i da pusi nabolje na svetu…